środa, 17 kwietnia 2013

the beginning

Witam wszystkich na moim blogu, który w całości będzie poświęcony rolkom. Jest to moja nowa miłość, pasja, którą odkryłam w sobie całkiem niedawno, a w którą jestem po uszy zakręcona. Nasze życie bez pasji, hobby byłoby niesamowicie nudne, bez jajeczne. Każdy z nas potrzebuje odskoczni od codziennej szarości, chwili zapomnienia.  Znalezienie czegoś w czym naprawdę dobrze się czujemy czasami wcale nie jest takie łatwe jakby się wydawało. Często podejmujemy się rzeczy, do których czujemy tzw. słomiany zapał. Robimy coś ale widzimy, że uzyskiwane efekty nie do końca dają nam to, czego oczekujemy. Pamiętam moją pierwszą przygodę z rolkami. Niestety nie mogę powiedzieć, że od razu wpadłyśmy sobie w oko.. A nawet wkroczyłyśmy w stan wojenny. Zawieszenie broni trwało kilka lat.. Aż do teraz. Postanowiłam pokonać strach i uwierzyć w siebie. Trening czyni mistrza, więc każdą moją wolną chwilę poświęcam właśnie na jazdę na rolkach. Zachęcam Was do częstych odwiedzin i komentowania mojego bloga.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz